Multimèdia

iFrame Taller Creatiu estem convençuts del poder que tenen les xarxes socials per connectar el nostres clients amb el seu públic, i per això els fem arribar la informació concreta en el format i el moment més adequat.
Aprofitem els canals de distribució existents per crear valor afegit als productes dels nostres clients, analitzant constantment les opinions dels nostres usuaris.

 

 

Col·legi Mare de Déu del Carme.
Aquest musical ha estat encarregat per ensenyar les instal·lacions d’aquest col·legi terrassenc, ja que les inscripcions per al nou curs s’han iniciat. A Iframe Taller Creatiu em creat aquesta peça que mostra les instal·lacions de recent construcció i les aules dels grups de primària, infantil i dels grups d’ESO, entre d’altres. El vídeo es pot veure en el web de carmelitans.org

 

 

Lotusse.
En col·laboració amb Links 40 i Brandnew varem realitzar per a Lotusse la campanya de primavera i estiu de sabates i complements d’aquesta exclusiva marca.
Des de l’illa de Mallorca varem preparar diferents peces musicals per promocionar la realització de fotos de la sessió publicitària, i aquí us deixem el “com es va fer” de la sessió.

 

 

Lideratge femení.
En el marc del LIFE 2009, primer congrés per debatre el món des de l’òptica de les dones, iFrame Taller Creatiu va crear, en col·laboració amb Links 40, diferents productes informatius i promocionals. Entrevistes amb els conferenciants, peces informatives de les resolucions i propostes sorgides de les taules de treball i la realització de les diferents conferències desenvolupades.

 

 

FEM.sport.
Accions realitzades en la presentació del programa FEM.sport per a la promoció de l’esport femení de la Unió de Federacions Esportives Catalanes al Centre de Alt Rendiment de Sant Cugat. Es van realitzar diferents peces amb entrevistes a les més destacades esportistes del nostre país motivant a totes les dones a practicar alguna modalitat esportiva.

 

 

Ellas Deciden - Rethinkher.
En col·laboració amb Links 40 es va realitzar la cobertura del congrés Rethinkher destinat ha analitzar i definir noves plataformes i estratègies pensades per a la dona actual en el marc de les xarxes socials i Internet. Comprendre a les dones, conèixer la seva forma de pensar i identificar què les fa decidir una marca respecte a l’altre. Aquests i altres temes són els que es varen desenvolupar en les conferències del congrés.

 

 

Paellaencasa.com.
Per al restaurant Can Barata de Sant Cugat varem preparar aquesta campanya per a la promoció d’un dels seus productes més singulars i de més èxit: els paquets de paella precuinats per que qualsevol pugui preparar una paella com un autèntic professional dels fogons en només deu minuts.

 

 

El Turó de Montcada.
Campanya de presentació del Pla Director del Turó de Montcada, a Montcada i Reixac, on es construirà un parc i un corredor verd que enllaçarà amb el Parc de Vallvidrera i permetrà disposar d’un pulmó verd rodejant la ciutat de Barcelona. Les 56ha. cedides per Lafargue Cementos han estat rehabilitades i les antigues canteres d’extracció seran remodelades per convertir-les en espais verds.

 

 

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>